بهار سبز

بهار سبز

پروژه-کنفرانس-پایگاه داده-نرم افزار-مقاله - مدیریت نهالستان بهار سبز -
بهار سبز

بهار سبز

پروژه-کنفرانس-پایگاه داده-نرم افزار-مقاله - مدیریت نهالستان بهار سبز -

انواع نهال زرد آلو

 

 نهال زردالو نصیری

معرفی جهت خرید نهال زردآلو نصیری:
این رقم نهال زردآلو؛ از ارقام مقاوم در برابر آفات،خشکسالی و سرما است. این رقم میوه ای بزرگ و گرد دارد و پوست آن نیز بسیار نازک است. رنگ میوه ی این زردالو نارنجی پر رنگ است که رگه های سرخ رنگی روی آن مشاهده می شود، طعم آن نیز شیرین و بسیار لذت بخش است. زردآلو نصیری برای خشک کردن خیلی مناسب نیست. مناسب ترین زمان برداشت زردآلو نصیری مرداد ماه است

.

نهال زردالو شاهرودی

معرفی جهت خرید نهال زردآلو شاهرودی:
یکی از انواع نهال زردآلو؛ نسبت به دیگر ارقام از حساسیت بالاتری برخوردار است به طوری که مورد حمله آفت ها قرار میگیرد عمر مفید این درخت 30 تا 35 سال است. این نهال زردالو؛ درختی متوسط با قدرت رشد متوسط و شاخ و برگ فراوان است و میوه آن تخم مرغی ،کشیده و درشت است .کاشت نهال زردالو؛ آن در شاهرود بیشتر انجام می شود.

نهال زردالو اردوباد

معرفی جهت خرید نهال زردآلو اردوباد:
این رقم نهال زردالو؛ از ارقام مرغوب ارومیه است که هم برای تازه خوری کاربرد دارد و هم از آن برای تهیه قیسی های مرغوب استفاده می کنند.این رقم نهال زردالو قدرت رویشی متوسط دارد و از ارقامی است که شکوفه دهی آن از 30 اسفند تا اوایل فروردین ادامه دارد. از میوه های زود بازده است و برداشت میوه آن از خرداد ماه آغاز می شود و نمی توان جز بهترین نهال های زردالو آن را نامید

نهال زردالو بادامی

معرفی جهت خرید نهال زردآلو بادامی :
این نهال زردآلو؛ بومی کشور چین است. این درختی به ارتفاع 6 متر دارد و برگ های آن نوک تیز به رنگ سبز روشن است.شکوفه های این نهال زردآلو بادامی درشت و سفید مایل به قرمز است. میوه این رقم زرد و گوشت آن نیز زرد رنگ است و طعم بسیار خوبی دارد.اواسط تابستان مناسب ترین زمان برداشت این زردالو می باشد.

نهال زردالو تخم مرغی

معرفی جهت خرید نهال زردآلو تخم مرغی:
این رقم نهال زردالو؛ یکی از ارقام سازگار و بسیار مقاوم به سرمای زمستان است،این نهال رشد بسیار خوبی دارد و تا 35 سال عمر مفید و اقتصادی دارد. نهال زردآلو تخم مرغی از سال دوم کاشت آغاز به باردهی می کند و بار آن هر ساله افزایش پیدا می کند. این نهال زردالو نیمه دوم خرداد ماه قابل برداشت است و یکی از پر کشت ترین ارقام زردالو؛ می باشد.

نهال زردالو عسگراباد

معرفی جهت خرید نهال زردآلو عسگرآباد:
این نهال زردالو؛ در هنگام رشد به درختی قوی با شاخ و برگی متوسط تبدیل خواهد شد. شکوفه دهی این رقم فروردین ماه می باشد. این نهال میوه ای تقریبا بزرگ و بیضی شکل دارد که مقداری نوک آن تیز می باشد و رنگ آن نیز زرد روشن است .این نهال نیاز شدیدی به آبیاری ندارد می توانید به منظور عملکرد بهتر نهال تقریبا 15 روز یکبار آبیاری اقدام کنید.یکی از بهترین نهال زردآلو؛ می باشد.

نهال زردالو قرمز

معرفی جهت خرید نهال زردآلو قرمز :
یکی از ارقام نهال زردآلو؛ زردال.ی قرمز می باشد که هنگام رشد به درختی متوسط با تاجی متراکم تبدیل می شود. زردآلو قرمز یکی از ارقام تجاری و مرغوب است که بازار فروش خوبی دارد.این درخت زردالو؛ مقاومت خوبی به سرمای زمستان دارد همچنین نسبت به کم آبی تحمل نسبی دارد و قیمت نهال زردالو؛ آن گران تر از باقی ارقام می باشد.

نهال زردالو قند جهان

معرفی جهت خرید نهال زردآلو قند جهان :
این نوع نهال زردآلو؛ مناسب کاشت در مناطق معتدل است. از ویژگی های بارز این رقم طعم بسیار شیرین آن می باشد. این نهال زردآلو؛ پوستی صاف و گوشتی شیرین و آبدار دارد،درخت آن رشد بسیار خوب و سریعی دارد. زردآلو قند جهان از ارقام نهال زردالو تجاری و صادراتی می باشد که در برابر سرما نیز مقاومت نسبی دارد و از انواع نهال پر کشت می باشد.

نهال زردالو قیسی

معرفی جهت خرید نهال زردآلو قیسی :
این نژاد نهال زردآلو؛ رشد بسیار سریعی دارد به طوری که خیلی زود به درختی با شاخ و برگ گسترده تبدیل می شود باردهی این رقم بسیار بالاست و این میزان هر ساله افزایش پیدا می کند. این نهال زردآلو؛ نسبت به سرما تحمل نسبی دارد و از نهال های است که برای رشد مطلوب نیاز به نور آفتاب دارد.یکی از بهترین اقلام نهال زردالویی می باشد که قیمت مناسبی هم دارد.

جهت تهیه نهال مرغوب زرد آلو به نهالستان بهار سبز واقع در روستای حسن کندی میاندوآب مراجعه و یا با شماره تلفن 09143818320 مهندس ناصری تماس بگیرین

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد